I am Norhawati, your Shaklee Independent Distributor at Puchong, Selangor. COD Putrajaya and Puchong area. Delivery throughout Malaysia.

Shaklee ID : 884160|wati.hawa@gmail.com|012.6371558 |FB : Norhawati Page : Vitalicious2u


"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia"

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi, maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya, juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang ku jangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Thursday 25 April 2013

Kisah Saya dan Shaklee~~~


Saya mula kenal Shaklee ni masa saya mengandung anak ketiga saya...masa tu disahkan ade 

GDM...ape tu?...bahasa senang ialah kencing manis sewaktu mengandung.......

Masa tu doktor macam pesan macam-macam seolah olah menakutkan sangat..memang  la 

kene beringat..tapi menakutkan plak...itu tak bleh makan..ini tak bleh minum..sehingga la 

saya kene pegi jumpa Pakar Zat Makanan......lagi parah lepas jumpe Pakar Zat Makanan ni...

(walau pun dulu saya dalah student Food Technology......)

Lepas jumpe PZM ni saya pun memang makan beringat jugak la..maklum le..glucometer tu 

saya memang ade beli sendiri..so bila bila masa saya nak cek kadar gula dalam darah saya, 

saya boleh buat..saya memang buat experimen pada diri sendiri...lepas makan ni..gula dia 

tinggi x..lepas makan ni ok ke tak.....sebabnya doktor cakap mengandung pada usia 30-an 

agak berisiko dan mungkin kencing manis ini akan kekal walau pun lepas bersalin.....

Saya pun meng'google' la produk ape yang boleh control kencing manis time 

mengandung.....lepas jenuh  gugel..akirnya saya jumpe ni...




Masa tu saya pun tak kenal orang yang saya beli tu..dia datang hantar kat ofis saya...saya 

hanya gugel

dengan key word..'shaklee Putrajaya'...dapat la.....

Ini lah produk shaklee yang saya mula-mula guna...alhamdullilah sedap..dan memang 

mampu mengawal lapar dan ingin mengunyah.....kalau kurang makanan masuk dalam 

mulut...dapat la control sikit kadar gula dalam darah tu..dan saya tak menaikkan badan 

sangat pada kandungan kali ni..hanya naik 9kg sepanjang kehamilan........

Masa tu saya tak tahu sangat pasal produk ni..hanya ikut yang dicadangkan oleh penjual.......




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang 

penyakit.


jika berminat @ sebarang pertanyaan :


[wati] Shaklee Independent Distributor (ID :884160]

012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com]


No comments:

Post a Comment