I am Norhawati, your Shaklee Independent Distributor at Puchong, Selangor. COD Putrajaya and Puchong area. Delivery throughout Malaysia.

Shaklee ID : 884160|wati.hawa@gmail.com|012.6371558 |FB : Norhawati Page : Vitalicious2u


"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia"

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi, maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya, juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang ku jangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Tuesday 4 November 2014

Kenapa Shaklee~~~


Hari saya nak bercerita tentang saya dan Shaklee.

Saya mula menggunakan Shaklee sejak mengandung anak ketiga..tapi masa tu tak lah konsisten sangat...selepas saya mengamalkan set berpantang anak ketiga...rasa best la pulak Shaklee ni.

Apa yang best sangat...saya ni ibu yang bekerja...anak sekolah..masa tu saya tengah sambung belajar...saya adalah..pekerja, isteri, ibu, menantu dan pelajar....multitasking sangat kan.
Sebab tu saya rasa Shaklee best sangat sebab badan saya rasa bertenaga, susu badan pun alhamdulillah stabil...tak de masalah nak merundum sangat...walau pun sebelum ni saya menyusukan anak kedua saya, tapi saya merasakan perbezaan bila mula menggunakan supplement Shaklee.
Susu badan pekat dan anak pun cepat kenyang.

Macam mana saya mula terjebak untuk menceburi Shaklee sebagai pengedar sah??
Mula-mula disebabkan saya pelanggan tetap Set Menyusu, mama Shaklee saya pun menawarkan saya daftar sebagai ahli untuk mendapatkan harga yang lebih jimat....
Bila dah daftar sebagai ahli, beli produk sekian sekian harga..dapat pulak bonus. Seronok la kan, walaupun hanya RMxx...dua angka jer pun..sape nak bagi duit kat kita..tambah pulak dalam keadaan ekonomi macam sekarang.

Selepas sekian lama guna dan alami keseronokkan ber Shaklee baru lah saya mula nak mencuba berkongsi apa yang saya rasa, kepada anda di luar sana.

Kadang-kadang kesian tengok, ada ibu-ibu yang sedih, stress dan menangis bila susu badan merundum, badan penat..tak boleh nak fokus pada kerja. Setelah saya mula cuba untuk fokus buat Shaklee, alhamdulillah, masuk dalam kumpulan yang sangat membantu, memberi tunjuk ajar macam mana nak memulakan dan yang paling saya seronok....diri semakin dekat dengan Allah. Nak tau kenapa??? Jom Join.....

Dalam apa-apa bisnes pun, tak sape yang boleh jamin anda akan jadi kaya, tapi dalam apa-apa pun yang anda buat, anda memang terjamin akan dapat apa yang diinginkan jika usaha, doa dan tawakal yang anda amalkan.

Saya seronok ber' Shaklee'.
Saya bangga dengan Shaklee




Ini lah idola saya,
In sha Allah..segala tunjuk ajar tidak akan disia-siakan. Kalau sia-siakan, saya yang rugi, sebab dia dah berjaya....










* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Berminat @ sebarang pertanyaan : [wati] Shaklee Independent Distributor (ID :884160] 012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com] fb : Norhawati Hawa page : Vitaliciuos2u


No comments:

Post a Comment